Mali Lošinj vs. Cres (za družine)

Ker vem, da se vas še vedno veliko odloča in išče last minute opcije za dopust, sem napisala kratko, neplanirano objavo na to temo, s čemer bom skušala odgovoriti na vse, kar mi pišete v inbox, da še pravočasno kateri pomagam pri odločitvi.

Kot veste, smo bi ubrali varianto en teden malega Lošinja, en teden Cresa in proti pričakovanjem, nam slednji daleeeč zmaga.

Sicer bom jaz govorila iz naše izkušnje, torej izhajam iz tega, kjer smo bili nastanjeni mi – to je hotel Aurora. Kolikor sem brskala možnosti na Lošinju imaš možnost ali fancy hotele zraven kempa Čikat, ki so krasni ampak zelo dragi in zame neprimerni za otroke, ker imajo betonsko plažo (mi smo postavili pogoj, da je prodnata plaža), potem imaš kemp Čikat, kjer smo si ogledovali mobilno hišico ampak se nam je zdela čist predraga (za 2 tedna bi dali 3.000€ brez hrane in pijače) tako, da sta ostala hotel Aurora in hotel Vespera v Sunčani Uvali. Oba imata 4 zvezdice, mi smo se odločili za Auroro, ker je deloval bližje zalivu in ker so naši otroci še premali, da bi koristili animacije, ki jih ponuja Vespera (saj je “Family Hotel”). Ne enega ne drugega za tiste, ki imaste še otroke v vozičkih NE PRIPOROČAM in to zaradi ene same stvari – poti do plaže. Hotel in plažo namreč ločuje cca. 130 stopnic, kar je za voziček nočna mora.

Lahko greš sicer okrog po cesti ampak je 5x dlje in predstavljajte si, kako je potem tiščat oba vozička + vso kramo nazaj v klanec za popoldanski počitek, ko je sonce najvišje.

Tudi dostop do mesta ni prijeten – en del smo morali hoditi ob glavni cesti kjer ni niti pločnika, tako da sem bila prav živčna, da nas kdo ne zbije, ko pa končno prideš na potko, pa je spet na vrsti še ene par stopnic in sva res nonstop morala dvigovat te vozičke ali pa čakat, da se naju je kak mimoidoč usmilil in pomagal.

Vse ostalo kar se tiče Lošinja je, kot ste rekli, zelo čista voda, nobenih ježkov, meduz, ogromno sence, igral itd., ampak kaj mi je to pomagalo, če sem skoraj dušo izdahnila vsakič, ko sem želela od točke a do b. 😅

Jaz sem zaradi naštetega KOMAJ ČAKALA, da se prestavimo na Cres, četudi sem vedela, da imamo slabši hotel itd. in da sem dejansko manj pričakovala.

Pridemo na Cres in meni iz minute v minuto bolj všeč. Najprej se mi je itak odvalil kamen od srca, ker sem hitro ugotovila, da nas do plaže od hotela vodi lepo speljana potka z eno samo mini stopničko. 🙌 Na levi strani nasadi sivke, na desni ogromen park z čudovitimi igrali za otroke in sence kolikor hočeš.

Kakor hitro se spustiš do plaže prideš do krasne sprehajalne potke ob morju, ki te spravi kamorkoli želiš – levo do mesta (po čisti ravnini) in desno do še lepših delov plaže vse mimo kempa Kovačine, FKK-ja in do apartmajskega naselja. Vse slike/videje plaže, ki sem jih dala na story in ste mi pisale na katerem delu je to – to je to. Avta se nismo dotaknili odkar smo prišli. Ne vem, ali sem subjektivna, ampak morje se mi tukaj zdi še čistejše, res kristalno, na nekaterih delih kot bazen.

Plaža je prodnata, zelo hitro postane globoka (kar je meni ful všeč) in zaenkrat ni prevelike gneče – verjetno zato, ker je plaža veliiiiko bolj razvlečena in se lepo razporedi, na Lošinju pa so bolj prodnati zalivčki kamor se res zbaše gruča ljudi, predvsem z otroki seveda, ker ostali itak lahko grejo na skale, kjer so pa praktično sami. Ker tukaj ne gre na zalivčke je sicer voda občutno hladnejša, kot na Lošinju ampak je prednost spet ta, da ostane čista čez cel dan, medtem, ko se na Lošinju do popoldneva v zalivčku nabere toliko svinjarije, da včasih sploh ni bilo več filinga plavat.

Edina stvar, ki nama je tukaj manj všeč je pač hotel, pa ne zato, ker ima 3*, tisti tam je imel pa 4*, ker na morje ne gremo pičit luksuza pa itak smo cel dan zunaj (sva sicer oba dosti večja pristaša apartmajev ampak letos sva se izjemoma odločila za hotel, ker nisva vedela, kako se bova znašla z dvema takima malima čmrloma in, da nama vsaj za prehrano ni treba skrbet). Kakorkoli, sobe so izredno čiste (pogrešava edino balkon ter razgled, ki sva ga imela tam, že iz vidika sušenja kopalk in brisač), osebje neverjetno prijazno, naju pa res moti sistem prehrane pri večerji, ker je vse razen solate streženo in čakaš fuuul dolgo, da dobiš (prvi večer smo čakali 2 uri), zdaj pa si predstavljajte s tako malimi otroki, zaspanimi, lačnimi in jim skušat dopovedat, da morajo tiho in pridno čakat za mizo…ja, mame boste vedele, da so to samo pobožne želje. 😅 še ena stvar – če boste slučajno šli v ta hotel pazite, če boste v depandansi (novi del) ker nima dvigala. Nas so na srečo lahko prestavili v pritljičje, drugače bi SPET sanjali te stopnice.

Še ena prednost tukaj – četudi smo v hotelu, imamo polpenzion (kosil sploh ni) in v tistem delu Lošinja ni nobene trgovine, samo dve restavraciji, kjer za povprečno solato/pico plačaš 10€+, tukaj pa imamo ob potki tako trgovinico kot pekarno, kjer si kupimo ali burek ali štručke, sir, salamo, sveži kruh ali pašteto, toliko, da nekaj pojemo (večinoma kar na plaži v šotorčku), ker nam čez dan zaradi vročine itak ni nekaj ful obilnega za jest.

Naša “baza”

Aurora ima pa svoj mlekomat tako ali tako vedno na dosegu roke. 🤣

To je to, mislim, da sem s tem odgovorila na večino vprašanj, ki mi jih pošiljate v sporočila. 😊 lep dopust, kjerkoli že ste ali še boste! 😘